Vyhledávání


Kontakt

Tattoo R.K studio

Něco málo o Tattoo R.K

30.03.2012 22:44

Rosťa Kučera

- tatér

 

  • Už od dětství jsem se věnoval kreslení a hudbě. Byl jsem členem hudební skupiny HYPNOTIC SCENERY. Po skončení základní vojenské služby jsem odjel pracovat do Španělska, kde jsem se také začal více věnovat tetování. Po návratu do Čech jsem byl v letech 2002 až 2005 členem skupiny Dissolving of Prodigy pod pseudonymem "Bawler".
     
  • Kreslení se věnuji do dnes. Navrhoval jsem například plakát pro restauraci "Čerti". Některá má díla jsou vystavena ve studiu.
     
  • První tetovací studio "Tattoo R.K" bylo umístěno v Havířově na ulici Kochova 2. Z důvodu rekonstrukce tohoto objektu se koncem roku 2009 "Tattoo R.K" stěhuje do budovy bývalého zdravotního středika v Havířově-Šumbarku na ulici Generála Svobody 24.
     
  • Kromě tetování se v současné době věnuji také svému vlastnímu hudebnímu projektu.

 

 

 

Fotogalerie: Něco málo o Tattoo R.K